یزدفردا: سرپرست فرمانداری مهریز از برخورد با مشترکان بد مصرف آب در مهریز و مناطق ییلاقی این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: «احمد آخوندی» در همین رابطه تولید، تامین آب و شبکه سازی و مدیرت مصرف آب را از اولویت‌های مهم دانست و گفت: در این راستا اقدامات خوبی جهت ذخیره سازی آب با ساخت مخازن انجام گرفته و شبکه‌های فرسوده آب در حال مرمت و باز سازی می‌باشد و در بحث مصرف آب برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی ضمن آگاهی بخشی در نحوه مدیریت مصرف، افزود: قطعاً برخورد با مشترکان بد مصرف در دستور کار قرار گرفته و اولویت برخورد با مشترکان بد مصرف در مناطق ییلاقی به صورت اختصاصی در دستور کار قرار گرفته است.

آخوندی ادامه داد: متاسفانه در دو هفته اخیر چند مورد سرقت آب در برخی مناطق و روستاها شناسایی شده که بعضأ مصرف آب آنان به اندازه یک روستا بوده که این مشترکین شناسایی شدند و جرائم سختی در انتظار آنها خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: سرانه مصرف هر خانوار ماهیانه بین ۱۵ تا ۱۸ مترمکعب است و مشترکینی که بیش از این اندازه مصرف کنند، اخطار خواهند گرفت و در صورت اخطار مجدد قطع انشعاب خواهند شد.

سرپرست فرمانداری مهریز همچنین به قیمت آب مصرفی افراد ساکن و غیر ساکن در مناطق ییلاقی اشاره و بیان کرد: برای افراد ساکن روستا علی رغم تامین آب پایدار برای آنها نسبت به افراد غیر ساکن نرخ کمتری خواهند پرداخت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا